fredag 8 april 2011

Svar på frågestunden!

       5 kommentarer:

          Anonym sa...
Var köpte du den vita klänningen ? :)
          - Den köpte jag förra året på MQ, Men har inte använt det så mycket, så den funkar än ;) 

          Richard sa...
Jag tycker du är otroligt vacker. Och så bra tjej, hur gör du? :)
Kan inte du visa fem av dina favoritplagg? :D Kram!!
          - Jo självklart kan jag det! Får göra det senare när jag kommer hem, men absolut :) !
Hej kan inte du ladda upp lite bilder på dig och din kille? :) Kram
hejsan, hur går det med dina smycken? Har du lagt det åt sidan eller håller du fortfarande på meddet? =) - Hej! Ja vad kul att du frågade, joo jag håller på med det, men tyvärr har det kommit lite i sidan då det är mycket i skolan, men jag håller allt på. Så det är bara till att beställa om du vill ha! :)  Tack för alla frågor, det är bara att fråga igen om ni undrar något, eller det är något ni vill veta eller bara påpeka :)
jag i skolan, osminkad och söt :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar